سی سی زد روف
مبلمان روف گاردن

مبلمان روف گاردن

تمام گزینه‌های ما برای انتخاب مبلمان روف گاردن

زمانیکه می‌خواهید برای نشیمن روف گاردن خود مبلمانی انتخاب کنید، یا حتی به دنبال یک میز غذاخوری مناسب برای فضاس باز هستید، ثندلی راحتی و یا راک برای استراحت می‌خواهد، در هر صورت و با هر انتخابی، گرینه‌های فراوانی پیش رو دارید، و شاید انتخاب گزینه درست با اینهمه تنوع کمی سخت باشد. از همین ر فصد داریم تا شما را با تعدادی ازاین نتخاب ها اشنا کنیم و ویژگی های هر کدام از این مبلمان را برایتان بازگو کنیم.

مبلمان چوبی روف گاردن

شاید اولین گزینه‌ای که به ذهمنامن می‌رسد، انتخاب مبلمان چوبی است. البته که مبلمان چوبی رف گاردن خود از چوب های درجه اول تا چندمچوب طبیعی ، در طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی تهیه میشود. برای سفارش و ساخت یا تهیه مبلمان چوبی روف گاردن حتما به نوع سخت و نرم آن توجه کنید، کیفیت چوب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چراکه درصورت نداشتن سایبان برای محوطه روف گاردن خود، این مبلمان ساعات ریادی را باید زیر نور مستفیم خورشید باشند بنابراین کیفیت چوب در طول عمر ان تاثبر زیادی خواهد داشت.

انواع چوب مبلمان

از میان انواع چوبی که برای مبلمان روف گاردنی محبوبیت بیشتری دارند می‌توان به چوب کاج که قابلیت رنگ‌پذیری منحصر به فردی دارد و میتوان محصولات آن را اقریبا به هر رنگ دلخاوهی درآورد، به چوب ساج با مقاومت طبیعی و بالای خود در برابر پوسیدگی نیز اشاره کرد. قبل از انتخاب باید بهتر است بدانید که هر نوع چوب درجات گوناگونی از دوام و مقاومترا دارا هستند، اما در کل چوب برای طول عمر بالا و زیبا تر ماندن نیاز به رسیدگی خواهد داشت. روکش و آستر‌های ضد آب و لایه های محافظتی میتوانند به طول عمر و زیبایی مبلمان خوبی روف گاردن کمک کنند.

مبلمان فلزی روف گاردن

از دیگر متریالی که در ساخت مبلمان روف گاردنی استفاده می‌شود میتوان به آلومینیوم، استیل ضدزنگ و آهن اشاره کرد. یکی از ویژگی های اصلی مبلمان فلزی کم جا بودن آن است، البته که مفاومت بالا و طول عمر طیاد نیز از دیگز ویژگی های این محصولات هستند. اما نکته اول اینجاست که مبلمان فلزی عموما چندان راحت نیستند و دوم اینکه فضای شمارا سرد و بی روح نشان میدهند. ایجاد هارمونی میان مبلمان روف گاردنی و فضایتان نیز ممکن است کمی سخت باشد. از سوی دیگر، با آنکه فولاد ضد زنگ نسبت آلمینیوم مقاومت و طول عمر بیشتری دارد اما برای جلوگیری از زنگ زدن و اکسیده شدن ان میباسیت به صورت منظم از آن نگهداری کنید.

با این حال، در بیساری از دیزاین های امروزی، مبلمانآهنی روف گاردن با شکلی امروزی و لوکس و البته که با دوام و محکم ارائه میشود. مبلمان آهنی در بسیاری از مدل ‌ها ساخته میشود وبه نگهداری چندانی نیز نیاز نخواهد داشت. با این حال از معایب آهن میتوان به ورن بالای آن اشاره کرد که برای فضایی چون روف گاردن که باد های بامی در بیشتر سال در آن میوزند گزینه مناسبی خواهد بود.

مبلمان پلاستیکی

شنیدن نام پلاستیک و مبلمان پلاستیکی روف گاردن ممکن است شما را از همان ابتدای کار از انتخاب این مواد منصرف کند. مسلما گمان میکنید که مبلمان پلاستیکی زیبایی بسیار کمتری نسبت به چوب و مفاوت پایینی نسبت به آهن دارد. درست است، اما همین امر باعث شده تا مبلمان پلاستیکی روف گاردن قیمت بسیار پایین ترینیز داشته باشد. همینامر آن را به یکی از انتخاب های اصلی تبدیل میکند. البته، هنگام صحبت از مبلمان پلاستیکی در بام سبز، سبک‌های مختلف و کیفیت زیادی در بازار وجود دارند. با این حال، پلاستیک در کنار ارزان بودن، نگهداری راحتی نیز دارد. مبلمان پلاستیکی نیز در رنگ‌ها و اشکال مختلفی وجود دارند که متناسب با انواع سبک‌ها طراحی می‌شوند.

مبلمان حصیری

در گذشته از حصیر چوبی یا از چوب درخت نخل برای ساخت مبلمان حصیری استفاده میشده. اما امروزه حصیر مصنوعی نیز جای خود را برای ساخت مبلمان حصیری روف گاردن پیدا کرده است. این نوع از مبلمان نیز نیست به انواع دیگر چوبی و یا فلزی آن فیمت کمتری دارد و البته که از لحاض زیبایی چیزی از این دو متریال کم ندارد. از دیرباز در شهر های جنوبی کشورمان که هوای شرجی و گرمی داشته از این نوع مبلمان و دیگر لوازم تهیه شده از حصیر استفاده میشده. امروزه مبلمان حصیری در انواع و مدل های بسیار زیبا و مدرنی در بازار پیدا میشوند. تنها باید هنگام خرید مبلمان حصیری به این نکته توجه کنید که هرچه بافت ان محکمتر باشد مبلمان کیفیت بالاتری داشته و هرچه بافت شل تری داشته باشد یعنی کیفیت پایین تری دارد.

در چند خط بخوانید

مسلما ساخت یک فضای نشیمن در روف گاردن یکی از دغدغه های کسانی است که از بام خود استفاده کرده اند و بک یام سبز زیبا در آن ساخته اند. ما در برابر هزینه ای که برای ساخت یک فضای علالی روف گاردنی میکنیم، انتظار داریم تا لوازم و تجحیرات ان نیز عمر بالا و کیفیت مطلوبی داشته باشند تا از هزینه های دوباره جلوگیری کنیم. بنابراین سناخت متریال و انواع گزینه ها امری مهم است. برای انتخاب مبلمان روف گاردنی خود بهتر است در ابتدا به نوع روف گاردنتان توجه کنید.

روف گاردن شما سایبان و یا سفغ متحرک دارد؟ حهت تابش افتاب چگونه است. فضای نشستن شما سایه و یا گیاهانی در اطرافش دارد تا کمی محیطان خنک تر شود؟ اگر نه مسلما دوست ندارید که بر روی مبلمان آهنی که ساعت های طولانی ریز آفتاب داغ حرارت را به خود گرفته دست بزنید. انخاب بهترین گزینه تماما به نوع روف گاردن شما مربوز میشود. پیشتهاد ما این است که انتخاب نوع متریال را به مجری روف گاردن خود بسپاید تا از انتخاب لهترین متریال و گزینه اطمنان حاصل کنید. همینطور میتوانید برای انتخاب گرینه های مبلمان خود با ما در سی سی زد روف تماس گرفته تا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

دیدگاهی بنویسید