سی سی زد روف
چمن مصنوعی ارزان

استفاده از چمن مصنوعی در روف گاردن

چطور در بالکن و تراس از چمن مصنوعی استفاده کنیم؟

شاید تنها فضای باز بسیاری از خانه های شهری همان باکلن ها و تراس های کوچکی باشند که امروزه در هر آپارتمان و خانه ای پیدا می‌شوند. اما ما از این تنها فضاهای باز خانه مان چظور استفاده می‌کنیم؟ نهایت استفاده را از آنها میبریم یا نه؟ با نگاهی به پست های پیشین ما خواهید دید که استفاده از بالکن و تراس تنها به روشنایی که در خانه ایجاد می‌کنند نیست و این فضاها را با کمی توجه و بودجه کمی میتوان به فضایی بی نظیر بدل کرد.

ساخت یک بالکن یاغ یا تراس سبز جهات مختلفی دارد، از ساخت آینمای دیواری و دیوار سبز گرفته، تا نصب انواع پلنتر‌ها و کانتینرها و فلاورباکس‌های مخصوص کاشت گل و گیاه و فضای سبز، تا نصب سقف ثابت و یا متحرک، انواع لوور‌ها و یا ورانداهای شیشه‌ای و چوبی، نصب درب‌های کشویی شیشه‌ای و استفاده از چوب در دیواره‌ها و حتی پارکت کردن کف تراس گاردن و یا بالکن باغ.

انتخاب‌هایی برای کف تراس گاردن و یا بالکن باغ

جدا از مواد و متریالی که عموما به عنوان کف تراس و یا بالکن همچ.ن، سرامیک و سنگ و موزاییک و حتی چوب استفاده می‌شود، میتوان کمی خالاقانه تر به این موضوع فکر کرد، بنابراین برای کامل کردن فضای سبز تراس گاردن و یا بالکن باغ خود بهترین کف چه میتواند باشد؟ چمن مصنوعی یکی از متریال خلاقانه و زیبایی است که برای یک تراس گاردن، بالکن باغ و حتی روف گاردن بسیار مناسب است. چراکه نه تنها فضای شما را از دیگر فضاهای این‌چنینی متمایز می‌کند یبکه ظاهر گران قیمتی نیز به نتیجه کار می‌دهد. از سوی دیگر زیبایی و تراوتظاهری این انتخاب نیز بسیار مورد پسند قرار می‌گیرد.

اجرای چمن مصنوعی در بالکن و تراس

برای اجرا و نصب چمن مصنوعی نبه دو مرحله زیرسازی و نصب نیاز است. در اولین مرحله باید مشخص شود که این زیرسازی بر روی سطوح نرم انجام می‌گیرد و یا بر روی سطوح سخت. در هر کدام از این روش‌ها مراحل خاص ان انجام می‌شود. این نکته نیز قابل توجه است که زیرسازی مورد نیاز برای چمن مصنوعی بسیار کم حرج تر و آسان تر از زیرسازی مورد نیاز برای احرا و نصب چمن طبیعی است. چس از انجام این مرجله میتوان چمن مصنوعی را با هر شکل و طرحی که مشتری می‌پسندد بر روی کف تراس و یا بالکن نصب کرد.

مزایای چمن مصنوعی در بالکن باغ و تراس گاردن

  • جنبه‌های زیبایی شناسی فوق العاده
  • مقاومت بالا در برابر بارندگی و اشعه و گرمای خورشید
  • کمک به دفع آب باران
  • بدون نیاز به نگهداری مداوم
  • کفپوشی نرم و لطیف
  • افزایش ارزش افزوده ساختمان

قیمت چمن مصنوعی برای تراس گاردن

چمن مصنوعی از اندسته محصولاتی است  که تنوع بالا و کیفیت های متفاوت ان باعص شده تا رنج قیمتی یکسانی نداشته باشد. چمن های مصنوعی با درجه بندی مختلف در بازار به صورت وارداتی و یا تولید داخلی یافت می‌شوند. بهتر است قبل از تهیه چمن مصنوعی در ابتدا با مشاورین متخصص تماس گرفته و بسته به نوع تراس و بالکن خود، شرایط اقلیمی و البته نحوره برخورد آفتاب با تراس یا بالکن خود اقدام به خریداری این محصول برای تراس گاردن، روف گاردن و بالکن باغ خود کنید. ویژگی‌های چون قابلیت شستشو، جنس به کار رفته در چمن مصنوعی و حتی رنگ آن همه و همه در قیمت این محصول تاثیرگذار هستند.

در چند خط بخوانید

بیشتر تراس ها و بالکن های خانه های امروزی تنها جنبه نوررسانی به خانه را دارند و از تمام پتانسیل انها به هیچ عنوان به شکل درستی استفاده نمیشود. این قسمت‌های بخشی از خانه شما هستند که در متراژ خانه به حساب امده اند و شما برای آن مقدار مشخصی هزینه داده اید اما عملا بلااستفاده است. برای استفاده ادرست از یک بالکن و یا تراس میتوان انها را به تنها فضای سبز شخصی خانه‌تان تبدیل کنید. برای این کار در ایتدا باید با متخصصین اجرای فضای سبز و طراحی خارجی تماس گرفته تا بتوانید از تمامی این پتانسیل به شکل زیبا و کارآمدی استفاده ببرید.

در کنار تمامی المان های مورد استفاده در تراس گاردن و بالکن باغ کف این فضاها نیز اهمیت بسزایی دارد، میتوانید به جای استفاده از متریال رایجی چون سرامیک سنگ از چمن مصنوعی برای زیباتر و کارآمد تر کردن محیطت‌ان استفاده کنید.

دیدگاهی بنویسید